Forum Stowarzyszenie Ekologiczne EKO-STAR Strona G│ˇwna Stowarzyszenie Ekologiczne EKO-STAR
Forum Dyskusyjne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Pa..pa.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Stowarzyszenie Ekologiczne EKO-STAR Strona G│ˇwna -> Dzia│alnoŠ EkoStar
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 736
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 2:21, 09 Kwi 2014    Temat postu: Pa..pa.

Na przygotowaniu do glodowki najlepiej jesc tylko swieze owoce i warzywa, kasze i ryz nieluskany., a na 2 dni przed glodowka zostac juz tylko na sokach wyciskanych z warzyw i owocow
[link widoczny dla zalogowanych]
zbytnio dbasz o higien─Ö intymn─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
wiesz moze cos o tym?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
JA JUZ JESTEM JU┼╗ 10 MIESI─śCY PO ZDJ─śCIU APARATU I MAM KOLANO ZASTANE I DOPIERO ZGINAM 30 STOPNI

A co do pasty do zębów - ja używam zwykłej z fluorem. [link widoczny dla zalogowanych] Ze spodnica moze byc ciezko w upal, bo trzeba zakladac rajstopy (by zachowac zasady elegancji)
autorko, szanse s─ů zawsze (nawet przy u┼╝ywaniu prezerwatyw i innych zabezpiecze┼ä),ale powinno by─ç ok (og├│lnie ca┼éy Blackfield to poezja) sprobuj czym tlustym wywabic-np. LOGICZNE ze nalezy j─ů brac w nocy, ona si─Ö w pochwie rozpuszcza, dzia┼éa ca┼é─ů noc zwalcza grzyby i rano wyp┼éywa bo wstajecie chodzicie. Boje sie ze znowu spotka mnie zawod ale z drugiej str nie chce juz czekac do przyszlego tyg. [link widoczny dla zalogowanych]
A przed ciaza wazylam 50...HELP Marsza┼ékowskiej 3/5 Salon Freehair. helena77 by┼éam u dr Su┼éowicz na ustach i faktycznie s─ů piekne. Palec po bokach jest p┼éaski zaokr─ůglony, ┼╝adna tkanka nie wystaje a jedyne co wystaje to w zale┼╝no┼Ťci od zabiegu w─ůski paznokie─ç. [mam nadzieje ze sie nie obrazicie] Mam nadzieje ze moja nastepna wizyta juz bedzie przed samym porodem. dubidu-lubudu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Głupi ten program

By┼éam dzi┼Ť odebrac wynik cytologi wysz┼éa grupa II przepisa┼éa mi Gynalgin i Floragyn- globulki dopochwowe kaza┼éa to przyj─ůc i po 3 miesiaczkach zg┼éosi─ç sie do nije na cytologie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zbyt ma┼éa ilo┼Ť─ç posi┼ék├│w w ci─ůgu dnia oraz zbyt d┼éugie przerwy mi─Ödzy nimi mog─ů znacz─ůco wp┼éywa─ç na rozw├│j i przebieg oty┼éo┼Ťci, oraz wiele innych gro┼║nych chor├│b jak mia┼╝d┼╝yca, cukrzyca, marsko┼Ť─ç w─ůtroby czy silne zaburzenia hormonalne. Nie wiem co mam robi─ç i gdzie si─Ö uda─ç, my┼Ťl─Ö te┼╝ o innych metodach niekonwencjonalnych oczywi┼Ťcie
[link widoczny dla zalogowanych]
blagam niech mi ktos to przesle na maila!!!!
\wszyscy wko┼éo zachwalaj─ů go\
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No wlasnie ja tez bylam w Krakowie i nie widzialam zadnej koniczynki a co najlepsze upatrzylam sobie kilka ciuszkow z reklamy i ich tez tam nie bylo...........zadnego ciucha ktory jest na srtonie internetowej i w reklamowce....BEZSENSU
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bardzo ┼╝le si─Ö czuj─Ö, fizycznie. [link widoczny dla zalogowanych] Limahl - Love in your eyes
[link widoczny dla zalogowanych] Fl─ůdra pozdrowionka A je┼Ťli chodzi o takie miejsca my┼Ťl─Ö, ┼╝e jednym z lepszych jest Good Time day spa, maj─ů nowoczesny sprz─Öt, plus ┼Ťwietn─ů kadr─Ö. WITAM WROC┼üAW SIE K┼üANIA [link widoczny dla zalogowanych]
powiem Tobie z w┼éasnego do┼Ťwiadczenia, ┼╝e najlepiej aby pozbyc sie t┼éuszczyku najlepiej cwiczyc na najmniejszym obciazeniu, jesli bedzie spore obciazenie bed─ů sie tobie rozrastac miesnie przede wszystkim ud a w─ůtpie czy taki efekt chcia┼éabys uzyskac. do boa A ty my┼Ťlisz, ┼╝e zmniejszanie jest za darmo? Szanoni Pa┼ästwo z problemem wrastaj─ůcego paznokcia Po up┼éywie tego czasu talk starannie zmie┼Ť─ç lub odkurzy─ç. co ty na to.. woda tylko jest moja nieod┼éaczn─ů towarzyszk─ů
Nie wiem tylko gdzie j─ů kupi─ç ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I nie wiem kompletnie jak to zrobi─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
jak ograniczam w─Öglowodany to czuje sie duuuuuuzo lepiej. do picia zimne napoje.
--> kibi - dasz rad─Ö, ju┼╝ jeste┼Ť prawie w po┼éowie!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czy wy nie przesadzacie? [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Dr poleca┼é mi t┼éusczyk, jako metod─Ö najbardziej naturalna. spal. witam, moje drogie Panie b┼é─ůd!!!!!!!!!!!!!!!!nale┼╝y ─çwiczy─ç r─ůczki!!!!!!!!!! Moim zdaniem peeling kawowy dzia┼éa, ale trzeba go wykonywa─ç systematycznie. Pomocyyyy! [link widoczny dla zalogowanych]
mog─Ö z tob─ů si─Ö wybra─ç, te┼╝ nie mam za bardzo z kim i┼Ť─ç Zastanawiam si─Ö czy to spos├│b na podniesienie kosztu wizyty, bo zawsze by┼éo ┼╝e usg robi si─Ö 3 razy podczas ca┼éej ci─ů┼╝y, a nie 3 razy w miesi─ůcu. chodzi o powiekszanie ust, aquamid czy tluszczyk? podziwiam i ┼╝ycz─Ö powodzenia. Na razie jeszcze nie zacz─Ö┼éam ─çwiczy─ç, bo le┼ä ze mnie straszny. Nooo tym razem trzymam stron─Ö Amelii. ja tez mialam taki problem i przepisano mi gravistat 250 na pocztatek, a po jakis 2 m-cach bralam juz gravistat 125 no i przeszlo,na usg wychodzi czysciutko
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja jestem to od roku i mnie zyje sie nienajgorzej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A gdzie ty wykonywalas ten zabieg ??
[link widoczny dla zalogowanych]
Szanowne Panie,
Jak s─ůdzisz, czy to by mi pomog┼éo ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wcze┼Ťniej to kilku cwaniak├│w na koszt pozosta┼éych chcia┼éo zrobi─ç proces ┼╝abce.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja w zyciu codziennym zupelnie zapomnialam ze cos tam mam, a wierz mi ze mam niemalo bo 300cc - chodze na silownie, na basen, wlasciwie czuje sie tak jakbym sie w tej postaci urodzila.

Nie wycinaj tej blizny na czole, jak juz to pomy┼Ťl o laserze, wyciecie nic by nie da┼éo bo blizna pewnie by sie rozesz┼éa, w kazdym razie ja tak mam. [link widoczny dla zalogowanych] Ale ja nie chce sie z nim rozstawac tylko chce to uratowac
Kuria ponownie rozpatruje jego sprawe, jesli uznaja ze juz nie ma tej przeszkody to cofna zakaz, jesli unaja ze przeszkoda nadal jest to zakaz utrzymaja. Pierwsza cz─Ö┼Ť─ç to klasyk ... mi dermatolog nic zaduzo nie poradzil a bylam u dobrych fachowcow takze wspolczuje tym ktorzy tak jak ja maja do czynienia z brzydka blizna przez ktora sie czlowiek czuje nieatrakcyjny. Jak mozna to w ogole porownywac:/ I bedziesz wygladala slicznie, badz pewna. [link widoczny dla zalogowanych]
wniosek z tego, ze NIE ISTNIEJA PIEKNE KOBIETY NA SWIECIE ? Witajcie. Ja stosuje t─ů zielona na co dzie┼ä i jestem bardzo zadowolona z tej serii kosmetyk├│w POLECAM Pono─ç jest pomocna przy hemoroidach kt├│re mi dokuczaj─ů. Szczerze polecam. taka prawda. na recept─Ö w aptece koszt oko┼éo 300- 350 z┼é.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Buuu...!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Stowarzyszenie Ekologiczne EKO-STAR Strona G│ˇwna -> Dzia│alnoŠ EkoStar Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin